Je dobré používat reklamní pouzdra?

1.10.2019 0 Comments

Pouzdra můžeme mít na spoustu věcí. Jen namátkou jsou to například brýle, mobilní telefon či tablet. A to jsou jen věci, které máme běžně u sebe. Můžeme zmínit i ta na notebooky a laptopy, případně na doklady.

moderní pouzdro na brýle

Vzhledem k tomu, že jsou tak široce využívaná, není divu, že se jich chopili marketingoví poradci a na nejrůznějších předváděcích i jiných akcích dávají zdarma reklamní pouzdra s logem své firmy. To může zařídit propagaci jména firmy, jelikož pokud bude používáno na veřejnosti, všichni v okolí uvidí logo, které je na něm natištěné.

 

To samozřejmě pomůže k propagaci firmy, ovšem otázkou je, zda je tento způsob reklamy dostatečně účinný, zvláště vzhledem k nákladům, které byly vynaloženy na výrobu oněch pouzder. Odpověď zní, že moc ne. Také proto není tento typ drobných dárků tak populární jako jsou například klíčenky či přívěsky, jejichž výroba je podstatně levnější.

 

Na druhou stranu tato pouzdra mají i jiný efekt a využití. Obvykle jsou dávána jako dárek k nákupu dané věci. Dejme tomu, že si například někdo koupí mobilní telefon, a jako dárek k němu dostane pouzdro s logem firmy, která mu jej prodala.

 

Zde se zlepšuje prestiž firmy, která si dělá dobré jméno. Zákazník totiž vidí, že dostal zadarmo užitečnou věc. A je také velmi pravděpodobné, že dané pouzdro bude využívat. Což je opět jen a jen v zájmu oné společnosti. Dostane se tak totiž na oči více lidem.

pouzdra na různé druhy předmětů

Zdá se tedy, že je to pro prodejce i zákazníka výhodná situace. Prodávající si udělá reklamu, zatímco klient dostane zdarma užitečnou věc. Tak jednoduché to však není.

 

V první řadě je tu fakt, že tato pouzdra bývají kvůli dosažení nejnižších možných nákladů poměrně nekvalitní. Při konstantním používání tedy nevydrží dlouho a po krátké době se začnou párat či se jinak poškodí.

 

Za druhé si musíme připustit fakt, že jsme zakoupili zboží, a ještě té společnosti děláme před ostatními reklamu, za kterou prakticky nejsme placeni. Ano, bylo nám zaplaceno oním pouzdrem, ale je to dostatečná platba?

 

Jak je vidět, je nejlepší se na dárky od firem nespoléhat a raději si koupit lepší, kvalitní obal, které nám nejen poskytne dobrou službu, ale navíc se nám bude líbit. Je to mnohem lepší, než dělat reklamu firmě, která si to stejně příliš nezaslouží.